Friday, January 20, 2012

Silly Song--


Sometimes while practicing chord changes I make up stuff and sometimes the stuff I make up just tickles me...








I Wanna Be A
Flying Fly

(G)They’re All Dropping Like Flies
(D)They’re All Dropping Like Flies
(G)They’re All Dropping Like Flies
(D)They’re All Dropping Like Flies

G G7 D(etc…)
I Wanna Be A Fly That’s Flying
I Wanna Be A Fly That’s Flying
I Wanna Be A Fly That’s Buzzing
I Wanna Be A Fly That’s Flying

(G)They’re All Dropping Like Flies
(D)They’re All Dropping Like Flies
(G)They’re All Dropping Like Flies
(D)They’re All Dropping Like Flies

G G7 D(etc…)
I Wanna Be a Fly On The Wall
I Wanna Be a Fly On The Wall
I Wanna Be a Fly On The Wall
I Need To Get Me To A Wall

G G7 D(etc…)
I Wanna Be A Resting Fly
I Wanna Be A Resting Fly
G G7 D
Don’t Swat Me While I’m Resting
G G7 D
I’m A Resting Fly

G G7 D(etc…)
I’m A Resting Fly
I’m A Resting Fly
Don’t Mind Me
I’m Just A Resting Fly

(G)They’re All Dropping Like Flies
(D)They’re All Dropping Like Flies
(G)They’re All Dropping Like Flies
(D)They’re All Dropping Like Flies

G G7 D(etc…)
I Wanna Be A Fly That’s Flying
I Wanna Be a Fly On The Wall
I Wanna Be A Resting Fly
I Need To Get Me To A Wall

(G)They’re All Dropping Like Flies
(D)They’re All Dropping Like Flies
(G)They’re All Dropping Like Flies
(D)They’re All Dropping Like Flies

G D(etc…)
I Wanna Be A Fly That’s Flying
I Wanna Be A Fly That’s Buzzin’
I Wanna Be A Fly That’s Flying
I Wanna Be A Fly That’s Buzzin’
G G7 D(etc…)
I Wanna Be A Flying Fly
I Wanna Be A Buzzin’ Fly
I Wanna Be A Flying Fly
I Wanna Be A Buzzin’ Fly

(G)They’re All Dropping Like Flies
(D)They’re All Dropping Like Flies
(G)They’re All Dropping Like Flies
(D)They’re All Dropping Like Flies

G G7 D(etc…)
I Wanna Be a Fly On The Wall
I Wanna Be a Fly On The Wall
I Wanna Be a Fly On The Wall
I Wanna Be a Fly On The Wall

G G7 D(etc…)
I Wanna Be A Resting Fly
I Wanna Be A Resting Fly
Don’t Swat Me While I’m Resting
I’m A Resting Fly

G G7 D(etc…)
I’m A Resting Fly
I’m A Tired Fly
I’m A Tired Fly
I’m A Resting Fly
G G7 D(etc…)
Don’t Swat Me While I’m Resting
I’m A Tired Fly
Don’t Swat Me While I’m Resting
I’m A Tired Fly

(Fading)
G G7 D(etc…)
I Wanna Be A Flying Fly
I Wanna Be A Buzzin’ Fly
I Wanna Be A Flying Fly
I Wanna Be A Buzzin’ Fly

G G7 D
I Need To Find Me Some Poo

1 comment:

meno said...

Yep, That's silly all right.